12 Eylül 2012 Çarşamba

İtalya turu


Seneler önce Pronto Tur ile İtalya Harikası turuna gitmiştim Kurban Bayramında. Tur rehberimiz Hakan Güngör sayesinde orada çok güzel vakit geçirdim, ve gördüğüm yerler hakkında çok teferruatlı bilgi edinmiş oldum. Bugün arkadaşım Fatih bana kendisi için tur tavsiyesinde bulunmamı istedi, ben de Hakan beyi telefonla arayıp konuştum. Hakan bey Pronto'dan ayrılmış ve artık ETS Tur'la çalışıyormuş. İtalya haricinde başka yere de gitmiyormuş. Birgün olur da İtalya'ya gitmeyi düşünürseniz tur firmasına Hakan Güngör rehberliğindeki tura katılmak istediğiniz konusunda ısrar edin...

Yazacak çok şey var ama hazır yazılmışını buldum. Buyrun linki:
http://benchtenbence.blogspot.com/2012/08/italya-benim-icin-estetik-ve-borc-demek.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder